Acreditación Web de Interés Sanitario

Mostrando entradas con la etiqueta Explicación sobre uso de este Blog. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Explicación sobre uso de este Blog. Mostrar todas las entradas

jueves, 4 de febrero de 2010

Jelou, he tornat!

He estat molts dies sense incloure noves entrades però, com us explico a la presentació, tinc Grau sever de FM i SFC. He tingut tants brots seguits que quasi em converteixo en arbre ;)
Com veureu, m'he comprat piles noves i m'estic posant al dia amb noves informacions que van sorgint contínuament...
Per "sort" la FM i la SFC ja no són malaltíes tan invisibles com fa no gaire. Esperem que continuin, o comencin, més investigacions que ens permetin, sino curar-nos, sí tenir millor qualitat de vida.
Gràcies qui seguiu el blog. Ara m'agradaria que féssiu comentaris aquí mateix per saber si us ha estat útil la informació aquí inclosa. Dedico tot el temps que em deixen les malalties i estic orgullosa que, sense CAP mena de publicitat, ja rondin les 2000 consultes.
Recordeu: el que no sabeu o no trobeu em feu una petició i us cerco on pugui la informació :)

martes, 24 de noviembre de 2009

Textos afegits

Quan no puc treballar amb l'ordinador, afegeixo els comentaris i els enllaços sense format ja que uso un iPod que no permet certes accions. Trobareu la informació abans que és el que interessa ;)
Més tard arreglaré que els enllaços inclosos als comentaris siguin links directes i no tingueu que "copiar/enganxar" al cercador. Mentres podeu fer-ho així.
Espero haver ajudat.
La fibrofatigada Mireia

viernes, 20 de noviembre de 2009

Hola fibrofatigats...

Aviat començaré a afegir informacions en format de "comentari", per a que pugueu trobar les informacions que afegeixi, ordenades en les "etiquetes" del Bloc...

La millor manera de preguntar o comentar alguna opinió crec que serà dirigint-vos al Facebook, creat expresament com a complement del bloc, cercant-lo amb el nom: "El puzzle de la Fibromialgia".

Tingueu en compte que sóc una més de les afectades per ambdues malalties, per tant, és possible que el Bloc pugui anar lent en els seus inicis o per etapes d'agudització de les malalties però... el Bloc i el Facebook
són vostres... feu-lo viure quan jo no pugui participar activament.

Moltes gràcies per haver entrat i espero ajudar mínimament a qui pateix FM o SFC i als familiars o amics que es vulguin interessar pels seus.

Fins aviat!